Kraj

60 firm z Polski uczestniczy w targach MIPCOM w Cannes

W tegorocznej edycji międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCOM w Cannes uczestniczy 60 firm z Polski. - Widać wyraźny wzrost aktywności firm...

W tegorocznej edycji międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCOM w Cannes uczestniczy 60 firm z Polski. – Widać wyraźny wzrost aktywności firm producenckich i domów mediowych z Polski – mówi Monika Bednarek, przedstawicielka ReedMIDEM w Polsce, firmy organizującej targi MIPCOM. Wśrod nowych uczestników targów jest między innymi dom mediowy MPG, który w br. wydzielił komórkę Havas Sports & Entertainment, mającą rozwijać projekty branded content. – W Cannes od ub.r. widać coraz większe zainteresowanie tego typu produkcjami zarówno dla tradycyjnych stacji TV, jak i nowych mediów, w tym internetu i telewizji mobilnej – uważa Bednarek. Obecna jest też firma badawcza Pentagon Research. Wśród polskich podmiotów uczestniczących w targach w Cannes 12 ma swoje stoiska, z czego 4 w ramach tzw. Programme Media i 4 w ramach międzynarodowych stoisk sieciowych. Tradycyjnie swoje stoiska z największą ofertą handlową mają TVP, TVN i ATM Grupa. Nowością jest obecność Fox International Channels Poland. (PM)