M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ZESPÓŁ PRAWNIKÓW ZAJMIE SIĘ OCENĄ REKLAM PIWA

Serwis Dzienny | 21 września 2001, 00:00

Grupa mediowa, w której skład wchodzą przedstawiciele telewizji i radia (TVP, Polsat, TVN, RTL7, Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio...

Grupa mediowa, w której skład wchodzą przedstawiciele telewizji i radia (TVP, Polsat, TVN, RTL7, Radio Zet, RMF FM, Polskie Radio SA) wraz z czterema największymi browarami powołała zespół siedmiu prawników, którzy na podstawie materiału filmowego (spoty reklamowe piwa bezalkoholowego) i noweli do ustawy antyalkoholowej mają w ciągu dwóch tygodni przygotować analizę, którą browary, agencje reklamowe i media będę mogły się posłużyć przy tworzeniu i realizacji nowych kampanii reklamowych piwa. "Prawnicy ocenią stopień ryzyka, wskażą, z jakimi zarzutami mogą się spotkać spoty, pokażą punkty, gdzie możliwa jest podwójna interpretacja przepisów oraz pomogą nam przewidzieć reakcje drugiej strony" - powiedział Wojciech Danowski, dyrektor Biura Reklamy TVP. Danowski dodał, że inicjatywa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom browarów, którym zależy na opracowaniu prawnych rozwiązań w obliczu nowych przepisów regulujących możliwości reklamy piwa w mediach elektronicznych (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,