M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

COLORMAIL - NOWE INTERNETOWE MEDIUM REKLAMOWE

Serwis Dzienny | 21 września 2001, 00:00

Firma Colordots specjalizująca się m.in. w prezentacjach multimedialnych wprowadza na nasz rynek nowy nośnik reklamowy, jakim jest ColorMAIL wysyłany do...

Firma Colordots specjalizująca się m.in. w prezentacjach multimedialnych wprowadza na nasz rynek nowy nośnik reklamowy, jakim jest ColorMAIL wysyłany do odbiorców wraz z newsletterami. Pierwsza kampania z użyciem ColorMAIL jest przeprowadzana w tym tygodniu dla serwisu aroundthelines.pl będącego teleadresową bazą danych firm działających w branży marketingowej. "Produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie ze strony reklamodawców na bardziej skuteczne formy reklamy. Podstawowymi cechami ColorMAIL jest łatwość ładowania newslettera zawierającego taką reklamę oraz jego interaktywność" - mówi Piotr Pałczyński, PR i marketing manager w Colordots. ColorMAIL jest kilkunastosekundowym, pełnoekranowym spotem reklamowym, który pojawia się przed załadowaniem newslettera. Użytkownik nie ma możliwości pominięcia spotu i może skorzystać z zasobów newslettera dopiero po obejrzeniu reklamy. Celem kampanii i odbiorcami newsletterów aroundthelines.pl jest 7 tys. osób związanych z reklamą i marketingiem. Koszt tej tygodniowej kampanii wynosi 2 tys. zł netto. Do końca września br. firma podpisze umowy na przeprowadzenie kampanii dla 2 kolejnych klientów, ale Pałczyński nie chciał jeszcze ujawniać ich nazw. Wiadomo tylko, że są to klienci związani z branżą informatyczną i biznesową. Colordots zajmuje się przygotowywaniem i tworzeniem e-mailingów i newsletterów, tworzeniem serwisów www, prezentacji multimedialnych bannerów, wygaszaczy ekranu i gier. Współpracuje m.in. z Polską Izbą Reklamy i Claritas. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,