Kraj

Danuta Musiał dyrektorem marketingu strategicznego w Stroerze

Danuta Musiał objęła stanowisko dyrektora marketingu strategicznego w firmie reklamy zewnętrznej Stroer Media. Będzie raportowała bezpośrednio do Janusza Malinowskiego, prezesa...

Danuta Musiał objęła stanowisko dyrektora marketingu strategicznego w firmie reklamy zewnętrznej Stroer Media. Będzie raportowała bezpośrednio do Janusza Malinowskiego, prezesa Stroera. Musiał będzie odpowiadała za wzmacnianie świadomości marki Stroer i kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Ma także współpracować z zarządem w kreowaniu strategii spółki.

Danuta Musiał przechodzi do Stroera z towarzystwa ubezpieczeniowego Ergo Hestia, gdzie pracowała jako dyrektor marketingu (o jej odejściu informowaliśmy we wczorajszym serwisie). W latach 2003-2007 była związana z Raiffeisen Bank Polska, a jeszcze wcześniej z ING Bank Polska.

Funkcję dyrektora marketingu Stroera pełnił ostatnio Jarosław Pawlak, szef badań, który kilka miesięcy temu rozstał się z firmą. (JN)