Kraj

Fikcyjna kradzież diamentów elementem kampanii szamponu Clear

Fikcyjna kradzież diamentów jest elementem kampanii promocyjnej szamponu Clear z portfolio Unilevera. Wystawa trzech rzadkich okazów "diamentów": Solaris, Polaris i...

Fikcyjna kradzież diamentów jest elementem kampanii promocyjnej szamponu Clear z portfolio Unilevera. Wystawa trzech rzadkich okazów “diamentów”: Solaris, Polaris i Lunaris, odbywała się w miniony weekend w centrach handlowych: Złote Tarasy w Warszawie, Arkady Wrocławskie we Wrocławiu i Stary Browar w Poznaniu. Nie była to jednak wystawa diamentów z Paryża. Eksponaty były imitacją, ich kradzież została zaś sfingowana jako element kampanii marketingowej marki Clear. “Przestępstwem” zainteresowały się nawet ogólnopolskie media. Celem eventu “Clear Diamond”, w którym wykorzystane zostały różnorodne metody dotarcia do konsumentów (internet, ambient, materiały PR, radio), było zainteresowanie konsumentów grą detektywistyczną “Co kryje prawda”, która stanowi drugi etap projektu, i zaangażowanie ich w nią.

Akcję przygotowała agencja Artegence. Unilever zapewnia, że wszystkie działania odbyły się zgodnie z prawem, a o projekcie poinformowano m.in. policję. (JD, TW)