Kraj

Pentor RI adaptuje globalny projekt brandingowy

Pentor Research International zmienia identyfikację wizualną w ramach globalnego projektu brandingowego. Jest to część sieciowych zmian, jakie nastąpiły w sieci...

Pentor Research International zmienia identyfikację wizualną w ramach globalnego projektu brandingowego. Jest to część sieciowych zmian, jakie nastąpiły w sieci badawczej Research International, której Pentor jest integralną częścią.

Nowy znak handlowy Innovation Sphere ma symbolizować status Research International jako globalnego doradcy, szczególnie w obszarze badań rynkowych służących innowacji. Składa się z trzech głównych elementów – globu, przeplecionych wstęg oraz skrzyżowanych strzałek. Glob ma symbolizować siłę globalnego marketingu, przeplatające się wstęgi oznaczają pracę zespołową i wymianę wiedzy na całym świecie, a strzałki mają wskazywać zaangażowanie w rozwój poprzez innowacyjne projekty.

– Dzięki udostępnieniu lokalnym ekspertom globalnej bazy danych możemy bliżej współpracować z klientami. Zwiększa to nasze możliwości wspierania klientów podczas podejmowania kluczowych decyzji, lokując wyniki konkretnego projektu badawczego w globalnej perspektywie – uważa Eugeniusz Śmiłowski, CEO Pentor Research International. (JP)