Przetargi

Guideline/Maxus i MEC odbierają ZOG-owi budżet mediowy TVP

Guideline/Maxus i Mediaedge:cia wygrały w przetargu mediowym Telewizji Polskiej. Spółki wystąpiły w przetargu jako konsorcjum, w przetargu wygrały 20-miesięczny kontrakt...

Guideline/Maxus i Mediaedge:cia wygrały w przetargu mediowym Telewizji Polskiej. Spółki wystąpiły w przetargu jako konsorcjum, w przetargu wygrały 20-miesięczny kontrakt z publicznym nadawcą. Jego budżet rozliczany gotówkowo jest wart 15 mln zł z możliwością rozszerzenia do 25 mln zł, a część barterowa wyniesie do 18 mln zł. Maxus przejmie obsługę od ZenithOptimedia, który pracuje dla TVP od 2005 r. i wygrał trzy ostatnie przetargi mediowe.

Guideline/Maxus i MEC zaproponowały TVP 488 tys. zł brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, łączna liczba punktów zdobytych w przetargu (przyznawanych także za rabaty zaoferowane w poszczególnych mediach) wynosiła 97,47. ZenithOptimedia zaproponował za wykonanie zamówienia cenę 927 tys. zł brutto, a suma punktów, jakie uzyskała ta agencja, wyniosła 85,28. (BG, JN)