Kraj

McDonald's wprowadza i reklamuje śniadaniowe menu

McDonald's wprowadził na stałe do swojej oferty menu śniadaniowe. Śniadania, dostępne w sieci od początku września, to bogata oferta kanapek...

McDonald’s wprowadził na stałe do swojej oferty menu śniadaniowe. Śniadania, dostępne w sieci od początku września, to bogata oferta kanapek przygotowanych na bazie pieczywa pszennego, McTosty, Tortilla oraz pełny asortyment kaw. Przez ostatnie dwa lata McDonald’s testował ofertę śniadaniową w 12 warszawskich restauracjach.

McDonald’s jest pierwszą firmą z sektora HoReCa, która na tak dużą skalę inwestuje w segment śniadań. – Polacy coraz częściej spędzają czas poza domem, śmielej korzystają z rosnącej oferty gastronomicznej – mówi Dominik Szulowski, PR manager McDonald’s Polska. McDonald’s liczy, że dzięki tej ofercie pozyska nowych klientów, którzy do tej pory nie korzystali z usług sieci.

Śniadaniowe menu wspiera kampania z udziałem TV, prasy, outdooru i internetu. Kampanię zrealizowały agencja reklamowa DDB i dom mediowy Optimum Media OMD. (MKS)