Kraj

HERBAPOL: JESIENNA KAMPANIA OWOCOWYCH I ZIOŁOWYCH HERBAT

Jeszcze we wrześniu rozpocznie się zapowiadana w sierpniu kampania reklamowa dwóch linii produktowych Herbapolu: Zielnik Polski i Herbaciany Ogród. "Reklamowany...

Jeszcze we wrześniu rozpocznie się zapowiadana w sierpniu kampania reklamowa dwóch linii produktowych Herbapolu: Zielnik Polski i Herbaciany Ogród. “Reklamowany produkt zmienił nazwę, opakowanie i logo przy zachowaniu dawnej jakości. Zaproponujemy kampanię wizerunkową i produktową. Jej zadaniem jest wzmocnienie wizerunku naszej firmy, zapoznanie klienta z nowym logo firmy: Esencja Natury, a w ramach kampanii produktowej pokazanie naszej oferty szerokiemu odbiorcy” – mówi Marzena Dąbrowska, dyrektor marketingu firmy Herbapol. Kampania rozpocznie się 27 września emisją telewizyjnych spotów w TVP1 i 2, TVN, RTL7 i TV4. Wparciem kampanii telewizyjnej będą reklamy prasowe w: “Vivie!”, “Claudii”, “Olivii”, “Przyjaciółce”, “Pani Domu”, “Pani Domu Natura” i “Naj”, oraz na billboardach na terenie całego kraju. “Dodatkowo odbywać się będzie promocja sprzedaży w sklepach, z którymi współpracujemy, a więc degustacje, ekspozycja produktu i inne” – mówi Marzena Dąbrowska. Kreację do kampanii Herbapolu przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Brand Connection. Kampania telewizyjna będzie trwała (z tygodniową przerwą) do 11 listopada, billboardowa przez listopad i grudzień, zaś prasowa przez październik i grudzień. Herbapol powstał w 1949 roku. W sierpniu 2001 roku przeprowadzono zmiany w projekcie opakowań, logo i jakości produktów. Wartościowy udział Herbapolu w sprzedaży herbat ziołowych wynosi 66 proc., owocowych – 20,4 proc. (źródło: AC Nielsen/lipiec 2001). (TK)