Kraj

KAMPANIA W PRASIE WESPRZE NOWY PROGRAM W RADIU ZET

Intensywna kampania reklamowa w kilkunastu magazynach wesprze wprowadzenie na antenę Radia Zet nowej zabawy dla słuchaczy zatytułowanej "Hanka Bielicka śladami...

Intensywna kampania reklamowa w kilkunastu magazynach wesprze wprowadzenie na antenę Radia Zet nowej zabawy dla słuchaczy zatytułowanej “Hanka Bielicka śladami Stasia i Nel”. Kampanię reklamową od strony kreacji przygotowała agencja Bimer Mazurczak. Media zaplanowało i zakupiło biuro promocji Radia Zet. Budżet przeznaczony na działania reklamowenie nie został ujawniony. Kampania potrwa od początku października do końca listopada br., czyli dokładnie tak długo, jak długo na antenie Zetki prowadzona będzie nowa zabawa. Jak powiedział Krzysztof Kouyoumdjian, PR manager Radia Zet, zabawa ma niewiele wspólnego z filmem “W pustyni i w puszczy” i powieścią Sienkiewicza, a jest skierowana do grupy doecelowej Radia Zet, czyli słuchaczy w wieku 25-44 lata z wykształceniem średnim i wyższym. “Atrakcją dla słuchaczy będzie aktorka Hanka Bielicka w roli, w której do tej pory jeszcze nie występowała” – powiedział Kouyoumdjian. Zabawa będzie się odbywała w porannym paśmie Zetki. Zagadki zadawane przez Hankę Bielicką pojawią się w programie “Poranek z Radiem Zet”, a rozwiązywanie ich będzie następowało na drugi dzień w paśmie Wojciecha Jagielskiego “Dzień dobry bardzo”. Nagrodami w zabawie są 44 dwuosobowe egzotyczne “wycieczki”, gdzie zwycięzcy spotkają się z dziennikarzami Radia Zet. Od 1 września br. trwa billboardowa i prasowa kampania Radia Zet promująca poranne pasmo rozgłośni, zatytułowana “Zawsze rano Radio Zet”. Udział Radia Zet w rynku słuchalności w paśmie 9.30-12.00 w okresie czerwiec – sierpień br. wyniósł 17,8 proc., natomiast udział RMF FM – 18,5 proc. Od początku roku do sierpnia br. Radio Zet zarobiło na reklamie 96 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PR)