Zagranica

OMNICOM GROUP DLA PEPSICO I QUAKER OATS COM

PepsiCo i Quaker Oats Com ogłosiły 21 września, że przekażą budżet ponad 350 mln dol. Omnicom Group. Do tej pory...

PepsiCo i Quaker Oats Com ogłosiły 21 września, że przekażą budżet ponad 350 mln dol. Omnicom Group. Do tej pory budżet ten obsługiwała FCB Worldwide (Interpublic Group of Cos.). Zakres obsługi obejmował kreację, strategię i media dla trzech największych brandów amerykańskich – Gatorade, Tropicana i Aquafina, a także kilka marek żywnościowych Quaker Oats. Decyzji tej oczekiwano od momentu przejęcia przez Interpublic True North Communications (matka-spółka FCB) z początkiem br. W rękach Interpublic znajduje się większość budżetu Coca-Coli Co., głównego konkurenta PepsiCo. Jednakże przedstawiciele PepsiCo twierdzą, że ruch ten jest związany z polityką konsolidacji strategii marketingowej po formalnym przejęciu Quaker Oats miesiąc temu. PepsiCo współpracuje z Omnicomem od prawie 40 lat.