Kraj

Pan Dobry i Pan Tani w kampanii internetu w Tele2

1 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Tele2. Jej celem jest promocja oferty internetowej (od 16 zł miesięcznie). Kampania "Pan...

1 września ruszyła nowa kampania reklamowa marki Tele2. Jej celem jest promocja oferty internetowej (od 16 zł miesięcznie). Kampania “Pan Dobry i Pan Tani razem tylko w Tele2” kierowana jest do grupy młodych ludzi, ceniących wygodę, wysoką jakość i atrakcyjne ceny usług. Reklama telewizyjna oparta została na koncepcji ukazującej trudną przyjaźń Dobrego i Taniego jako uosobienia cech pozostających ze sobą w sprzeczności, którzy dzięki Tele2 mogą jednak razem żyć w harmonii. Spot jest serią psot, które dwaj koledzy z biura płatają sobie nawzajem. Z żartu na żart ich wzajemna agresja rośnie. Widać wyraźnie, że Pan Dobry i Pan Tani żyją ze sobą jak pies z kotem, bo te dwie cechy prawie nigdy nie idą w parze. Jednak finałem eskalacji niewybrednych dowcipów nie jest wcale bójka. Lektor wyjaśnia, że Pan Dobry i Pan Tani mogą jednak występować razem, ale tylko w ofercie Tele2.

Kampania potrwa półtora miesiąca, będzie obejmować takie media, jak: telewizja, radio, kino i internet. Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja Publicis, kreacją internetową – 180heartbeats, zakupem mediów – Starcom, zakupem internetu – ACR, a działaniami PR – Walk Group. (AMS)