Kraj

Carrefour wspiera kampanią w TV własną markę odzieżową Tex

Carrefour Polska rozpoczął kampanię własnej marki odzieżowej Tex. Agencja Henyo Bernedt zrealizowała film reklamowy, którego emisja odbywać się będzie w...

Carrefour Polska rozpoczął kampanię własnej marki odzieżowej Tex. Agencja Henyo Bernedt zrealizowała film reklamowy, którego emisja odbywać się będzie w TV we wrześniu. Media kampanii koordynuje dom mediowy MPG.

Kampania ma charakter informacyjno-wizerunkowy. Carrefour Polska sprzedaje odzież pod marką Tex (linia ubiorów damskich i męskich) od 2002 r. Obecnie kolekcja liczy ponad 300 artykułów, charakteryzuje ją przystępność cenowa. W ciągu roku wydawane są dwa katalogi z odzieżą Tex.

Agencja Henyo Berendt współpracuje z Carrefour Polska w zakresie ATL od początku roku. (MKS)