Kraj

Repliki pierwszych puszek Nescafe na 70-lecie firmy

Nescafe uczci 70-lecie firmy wprowadzeniem na rynek specjalnej edycji kawy w puszcze retro, stylizowanej na pierwsze opakowanie wyprodukowane w 1...

Nescafe uczci 70-lecie firmy wprowadzeniem na rynek specjalnej edycji kawy w puszcze retro, stylizowanej na pierwsze opakowanie wyprodukowane w 1 kwietnia 1938 r. w Orbe w Szwajcarii. Limitowana edycja będzie zawierać Nescafe Classic. Kampania promocyjna realizowana jest w hipermarketach, supermarketach i dużych sklepach spożywczych. Potrwa do wyczerpania zapasów produktu. Projekty graficzne POSM zostały przygotowane przez agencję ArtGraph.

Za całą tegoroczną kampanię jubileuszową odpowiada ze strony marketera Katarzyna Kołodziej, senior product manager Nescafe Classic. Prowadzą ją agencje należące do McCann Worldgroup: Weber Shandwick, McCann Erickson, MRM Worldwide 
i Momentum Worldwide. Media do kampanii kupił i zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia. (MS)