Kraj

"Fun Club" chce przyciągnąć uwagę nieco starszych czytelniczek

"Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ma nowy, dynamiczniejszy layout, wprowadził nowe rubryki. Celem zmian jest przyciągnięcie uwagi nieco starszych czytelniczek. Grupą...

“Fun Club” (Wydawnictwo Bauer) ma nowy, dynamiczniejszy layout, wprowadził nowe rubryki. Celem zmian jest przyciągnięcie uwagi nieco starszych czytelniczek. Grupą docelową pisma są dziewczęta w wieku 12-16 lat, głównie z miast. Miesięcznik pokazuje świat gwiazd i jednocześnie ma charakter poradniczy.

Bauer prowadzi kampanię dla zmienionego “Fun Club”. Za media odpowiada Mediaedge:cia, kreację przygotowała agencja Happy Hours. Wykorzystywane są stacje telewizyjne: TVN Siedem, TV4, Cartoon Network, Boomerang, MTV, Viva, Comedy Central, Jetix Max, Hyper, Jetix, ZigZap, a także RMF Maxx i Interia.

Według danych ZKDP za maj br. średnia sprzedaż ogółem “Fun Club” wyniosła 135,1 tys. egz. (KP)