Kraj

Aster rusza z projektem ambientowym wspierającym usługę telefonii komórkowej

Operator sieci telewizji kablowej Aster rozpoczyna kampanię ambientową. W ramach projektu w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy i turyści będą...

Operator sieci telewizji kablowej Aster rozpoczyna kampanię ambientową. W ramach projektu w kilku najgłośniejszych miejscach Warszawy mieszkańcy i turyści będą mogli przeprowadzić rozmowy telefoniczne w cichym wnętrzu kapsuły dźwiękoszczelnej Aster. Kapsuła dźwiękoszczelna to jeden z elementów kampanii marketingowej promującej nową usługę operatora – telefonię komórkową. – Zależało nam na tym, żeby pojawiać się z komunikacją w miejscach, w których jest największy ruch, czyli tam, gdzie możemy spotkać się z naszym konsumentem. Zaskoczyć go prostym i zabawnym przekazem. Główne hasło kampanii brzmi: “Nadszedł czas telefonów komórkowych w Aster” – mówi Beata Mazurkiewicz, kierownik ds. komunikacji marketingowej Aster. Celem kampanii jest uświadomienie obecnym oraz potencjalnym konsumentom, że Aster w ofercie ma również telefon komórkowy i w ten sposób staje się kolejnym operatorem na rynku. Równolegle Aster prowadzi tradycyjne działania reklamowe w mediach. Kampanię rozpoczął 30-sekundowy spot radiowy komunikujący nową usługę telefoniczną (stacje: Antyradio, Radio Eska, Radio PiN, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje). W internecie reklamy pojawią się w największych portalach (m.in.: Interia.pl, WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, O2.pl). W kampanii wykorzystywane są także autobusy miejskie i stacje metra. Kampania potrwa do końca września i jest prowadzona w Warszawie. Za kreację i nadzór kampanii odpowiada agencja Change Communications, działania niestandardowe zaprojektowała agencja eventowa EMLab. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)