Kraj

Radio Zet kampanią z udziałem gwiazd wesprze jesienną ramówkę

Radio Zet (Eurozet) wesprze kampanią reklamową z udziałem gwiazd (m.in.: Rihanna, One Republic, Nelly Furtado, Madonna, Feel, James Blunt, Fergie,...

Radio Zet (Eurozet) wesprze kampanią reklamową z udziałem gwiazd (m.in.: Rihanna, One Republic, Nelly Furtado, Madonna, Feel, James Blunt, Fergie, Gwen Stefani, Leona Lewis) jesienną ramówkę i “Wielki konkurs dla słuchaczy”. Kampania obejmie TV (m.in.: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, Polsat, TVN, TVN Siedem, TVN24), prasę i outdoor. SMS konkursowy obsługiwać będzie firma MNI. Kreację reklam Eurozet przygotował we własnym zakresie. Media zaplanował i kupił dom mediowy ZenithOptimedia.

Nowością w jesiennej ramówce będzie poranne pasmo Radia Zet “Dzień dobry bardzo” prowadzone przez Marka Starybrata i Jarka Budnika, które pojawi się w nowej formule (m.in. stały poranny konkurs, programy nadawane na żywo z różnych miejsc).

W paśmie porannym pojawi się również nowy program Rafała Bryndala i Hanny Śleszyńskiej “Tępy doktor na ostrym dyżurze”. Pasmo 9-13 “Siła muzyki” poprowadzi nowy głos radia Zet – Agnieszka Kołodziejska. Dodatkowo na antenie Radia Zet pojawią się regularne informacje na temat wyników giełdy i kursów walut. (DD)