Kraj

Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol

Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol. Celami podjętych działań są odmłodzenie wizerunku produktu oraz poszerzenie grupy celowej o kobiety w...

Delecta repozycjonuje markę kawy zbożowej Anatol. Celami podjętych działań są odmłodzenie wizerunku produktu oraz poszerzenie grupy celowej o kobiety w ciąży, młode mamy oraz osoby, które ze względów zdrowotnych powinny ograniczyć spożywanie kawy naturalnej.

Anatol, marka ekspresowej kawy zbożowej Delecta, zyskała nowoczesne opakowania. Zmieniono ich kolorystykę na bardziej dynamiczną. W sposób czytelny oznaczono skład i wartości odżywcze produktu zgodnie z założeniami programu “Wiem, co wybieram”, w którym uczestniczy marka Anatol. Dodatkowo w sierpniu br. na rynku pojawi się Anatol klasyczny w limitowanej serii – pojemnej puszce z 50 saszetkami kawy.

Przeprowadzone zmiany Delecta wspiera PR-owo i reklamowo na łamach poradnikowej prasy kobiecej, w tytułach kierowanych do rodziców, a także w krzyżówkach panoramicznych. Reklamie towarzyszą samplingi 500 tys. próbek. Kawa Anatol znajdzie się także w paczkach rozdawanych kobietom po 40. roku życia, kobietom w ciąży, młodym mamom w placówkach medycznych, szpitalach czy szkołach rodzenia, w ramach programów: “Witalność po czterdziestce”, “Będę mamą” i “Skarb malucha”.

Delecta korzysta z usług domu mediowego Starcom, agencji Lemon Tree (kreacja reklam prasowych i lifting opakowań) i CzteryCzwarte (lifting opakowań). Za programy konsumenckie “Witalność po czterdziestce”, “Będę mamą”, “Skarb malucha” odpowiada agencja marketingu bezpośredniego Pelagros, a działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. (MKS)