M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Według On Board i PBS Polacy krytyczni wobec dobroczynności firm

Serwis Dzienny | 1 sierpnia 2008, 06:45

Firma public relations On Board PR oraz agencja badawcza PBS DGA przedstawiły wyniki wspólnego badania "Odpowiedzialny biznes" na temat firm...

Firma public relations On Board PR oraz agencja badawcza PBS DGA przedstawiły wyniki wspólnego badania "Odpowiedzialny biznes" na temat firm podejmujących działania o charakterze społecznym. Okazuje się, że aż 73 proc. badanych Polaków jest zdania, że wydatki biznesowe na nagłaśnianie swojej dobroczynności są często wyższe niż wydatki na rzeczywiste działania społeczne. - Firmy podejmują działania dobroczynne, mając nadzieję, że poprawi to ich wizerunek. Niestety, nie zawsze rozumieją, że jeśli przesadzą z promocją, to ich aktywność będzie budzić raczej niesmak niż zachwyt - mówi Norbert Kilen z On Board PR.

Z przeprowadzonego badania wynika również, że zdaniem 93 proc. Polaków firmy mogłyby robić dużo więcej w obszarze działalności dobroczynnej. Badanie przeprowadzono w czerwcu br. na ogólnopolskiej, reprezentatywnej, losowej próbie dorosłych mieszkańców Polski. (KP)

Czytaj więcej na temat: , ,