M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adidas prowadzi globalny przetarg interaktywny

Serwis Dzienny | 1 sierpnia 2008, 06:45

Adidas rozpoczął przetarg dotyczący obsługi globalnego budżetu interaktywnego. W przetargu uczestniczą: 180 Amsterdam, Droga5, Avenue A/Razorfish oraz Isobar. Przetarg prowadzi...

Adidas rozpoczął przetarg dotyczący obsługi globalnego budżetu interaktywnego. W przetargu uczestniczą: 180 Amsterdam, Droga5, Avenue A/Razorfish oraz Isobar. Przetarg prowadzi centrala Adidasa w Amsterdamie.

Marketer chce opracować nową strategię działań reklamowych prowadzonych online.

Nike, bezpośredni rywal Adidasa, ma duże osiągnięcia w zakresie reklamy interaktywnej, m.in. przeprowadził kampanię reklamową Nike+ (autorstwa R/GA), która otrzymała grand prix w kategorii Cyber Lion na festiwalu reklamowym w Cannes w 2007 r.

Adidas w Wielkiej Brytanii dotychczas był obsługiwany przez agencję Isobar. Główną agencją obsługującą budżet marki jest 180 Amsterdam. Agencja Droga 5 i Avenue A/Razorfish także pracują z marketerem nad poszczególnymi projektami. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,