M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Drapacz chmur jako szklanka Guinnessa

Serwis Dzienny | 1 sierpnia 2008, 06:45

Nowy spot telewizyjny marki Guinness przedstawia drapacz chmur, który dzięki grze świateł biurowych przypomina szklankę piwa. W nakręceniu reklamy wzięło...

Nowy spot telewizyjny marki Guinness przedstawia drapacz chmur, który dzięki grze świateł biurowych przypomina szklankę piwa. W nakręceniu reklamy wzięło udział 900 osób włączających i wyłączających światła na kolejnych piętrach budynku. Spot kończy się hasłem "Guinness - Alive Inside". Autorem spotu jest irlandzki oddział agencji BBDO. Guinness zamierza zaprezentować spot na większości rynków, na których dostępne są produkty tej marki. Wiadomo już, że na pewno zostanie wyemitowany w Wielkiej Brytanii, Irlandii i USA. (MS na podst. "Daily Telegraph" i "The Guardian")

Czytaj więcej na temat: ,