Kraj

"Przekrój" - większy nakład i niższa cena ze względu na olimpijski mianownik

"Przekrój" (Edipresse Polska) w czwartek 7 sierpnia ukaże się w podniesionym do 160 tys. egz. nakładzie i w cenie 1,99...

“Przekrój” (Edipresse Polska) w czwartek 7 sierpnia ukaże się w podniesionym do 160 tys. egz. nakładzie i w cenie 1,99 zł. Będzie to podwójne, 92-stronicowe wydanie poświęcone olimpiadzie w Pekinie. Standardowa cena wydania podwójnego “Przekroju” wynosi 4,90 zł.

Numer wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (Polsat, TV4, TVN, TVN Siedem, TVN24, Discovery, Kino Polska), radiu (Eska Rock, Radio Kolor, Radio Jazz), internecie (Onet, WP), w “Polsce” i na łamach “Przekroju”. Za kreację odpowiada dział promocji tygodnika, za zakup mediów – dział analiz i zakupu mediów Edipresse.

Według danych ZKDP za maj br. średnia sprzedaż ogółem “Przekroju” wyniosła ok. 60,3 tys. egz., a nakład – 129 tys. (KP)