M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rosną pensje szefów marketingu; w 2007 r. zarobili średnio 1,5 mln dol.

Serwis Dzienny | 31 lipca 2008, 06:45

1,5 mln dol. zarobił średnio w ub.r. chief marketing officer - wynika z raportu "Advertising Age" na temat stawek wynagrodzeń...

1,5 mln dol. zarobił średnio w ub.r. chief marketing officer - wynika z raportu "Advertising Age" na temat stawek wynagrodzeń przygotowanego przez firmę Equilar. Jedna czwarta tej kwoty obejmowała pensję (ok. 358 tys. dol.), bonusy oraz premie to ok. 360 tys. dol. Blisko 767 tys. dol. pochodziło z posiadanych udziałów bądź akcji.

Najwyższe wynagrodzenie - 15,5 mln dol. - otrzymał w ub.r. chief marketing officer spółki Dell Mark Jarvis.

Całkowite wynagrodzenie topowych marketing managerów wzrosło w 2007 r. w porównaniu z 2006 r. o 8,1 proc., sama pensja - o 6 proc., zaś bonusy i innego rodzaju profity - o ok. 3 proc. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , ,