M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NYSE Euronext rozpoczyna przetarg na globalny budżet

Serwis Dzienny | 30 lipca 2008, 06:45

Giełda NYSE Euronext rozpoczyna przegląd ofert na obsługę swojego globalnego budżetu reklamowego wartego ok. 30 mln dol. Dotychczas ten budżet...

Giełda NYSE Euronext rozpoczyna przegląd ofert na obsługę swojego globalnego budżetu reklamowego wartego ok. 30 mln dol. Dotychczas ten budżet w Stanach Zjednoczonych obsługiwała należąca do Grupy Publicis agencja Fallon i kilka innych agencji na świecie. Według informacji "Advertising Age" NYSE Euronext na reklamy wydaje rocznie 25-30 mln dol. Przegląd ofert prowadzony jest przez firmę doradczą Ark Advisors.

NYSE Euronext oficjalnie powstała wiosną ub.r. w wyniku połączenia giełd New York Stock Exchange (o ponad 200-letniej historii) i paneuropejskiej Euronext. Łącznie jest na nich notowanych 4,7 tys. spółek o kapitalizacji wartości blisko 27 bln dol. i średnim obrocie 127 mld dol. dziennie. (AdAge.com)

Czytaj więcej na temat: , , ,