Kraj

THE MEDIA EDGE WYGRAŁO PRZETARG NA OBSŁUGĘ KAWY ALVORADA

Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku...

Dom mediowy The Media Edge zaplanuje i zakupi media do kampanii reklamowej kawy Alvorada, której importerem i dystrybutorem na rynku polskim jest Gourmet Foods. The Media Edge został wyłoniony na drodze przetargu ogłoszonego w lipcu br. przez Gurmet Foods. W przetargu tym brało udział osiem domów mediowych, m.in.: MindShare, HMS Carat i Testardo. Jak poinformował Tomasz Witomski, dyrektor Gourmet Foods, budżet przeznaczony na przyszłoroczną kampanię telewizyjną i wszelkie działania marketingowe dla kawy Alvorada wynosi kilka milionów złotych. Strategią i kreacją kampanii, która ruszy prawdopodobnie w styczniu 2002 r., zajęła się austriacka agencja Ebner Film. Adaptacją spotu reklamowego zajmie się w Polsce wybrane przez dystrybutora studio filmowe. Kawa Alvorada została wprowadzona na polski rynek w 2000 r. i sprzedawana jest w trzech rodzajach pozycjonowanych na niskiej, średniej i najwyższej półce cenowej. Dotychczas nie była wspierana działaniami reklamowymi. “Ambitny cel, jaki założyliśmy sobie do zrealizowania w przyszłym roku, to zdobycie 5 proc. udziałów w rynku kawy, jeżeli chodzi o wolumen sprzedaży. Nie zamierzamy konkurować z liderami: Tchibo, Jacobsem i Elite” – powiedział Witomski. Gourmet Foods istnieje w Polsce od 1991 r. i jest również wyłącznym importerem i dystrybutorem herbaty Dilmah. (PR)