Kraj

Domki Ikei w centrum Warszawy - niestandardowa akcja MEC Access

MEC Access, część domu mediowego Mediaedge:cia, rozpoczął akcję promocyjną dla sieci sklepów IKEA Targówek oraz Janki. Projekt prowadzony jest pod...

MEC Access, część domu mediowego Mediaedge:cia, rozpoczął akcję promocyjną dla sieci sklepów IKEA Targówek oraz Janki. Projekt prowadzony jest pod hasłem “IKEA znowu w centrum Warszawy”. Celem akcji jest przybliżenie sklepów IKEA mieszkańcom Warszawy.

W ramach projektu w centrum stolicy (Marszałkowska przy Galerii Centrum, Dworzec Centralny, Metro Świętokrzyska, Atrium oraz teren zoo) postawiono siedem domków Ikei w pełni wyposażonych w meble kuchenne i sypialnie ze wszystkimi dodatkami. Domki mają być inspiracją dla mieszkańców Warszawy, w jaki sposób można urządzić małe powierzchnie mieszkalne.

Akcji towarzyszą między innymi działania public relations, konkursy w “Gazecie Stołecznej” (“Gazeta Wyborcza”) i warszawskim “Metrze”, konkursy SMS-owe, działania internetowe i kampania w radiu. Akcja potrwa do końca września br. (JD)