Kraj

TP oświadcza: nikt nie jest preferowany w przetargu

Grupa TP w odpowiedzi na brief do dostawców mediów przesłany przez MPG nadesłała oświadczenie o następującej treści: "W związku z...

Grupa TP w odpowiedzi na brief do dostawców mediów przesłany przez MPG nadesłała oświadczenie o następującej treści:

“W związku z informacjami, jakie ukazały się w ostatnich dniach w serwisach branżowych, a dotyczyły przetargu na obsługę mediową prowadzonego przez Grupę TP, Grupa TP pragnie zakomunikować, że żaden z zaproszonych do postępowania przetargowego domów mediowych nie jest w jakikolwiek sposób preferowany ani nie ma podstaw, by w taki sposób przedstawiać się dostawcom mediów i innym partnerom na rynku. Postępowanie przetargowe prowadzone jest lokalnie na rynku polskim i na jego przebieg, jak również na jego wynik nie mają wpływu sieciowe powiązania Grupy TP i zaproszonych do przetargu domów mediowych”.

Przypomnijmy, że w briefie przesłanym mediom MPG zawarło oceny szans i kondycji swoich oraz konkurentów w przetargu na budżet mediowy TP. Napisano w nim m.in., że MPG ma największe szanse na przejęcie obsługi TP, Initiative nie ma potencjału, by dalej obsługiwać tego klienta. Wspomniano o problemach z obsługą klientów, jakie pojawiły się w Mediaedge:cia, i niekorzystnej sytuacji na rynku mediów, jaka wynikałaby z wygranej tej agencji lub Starcomu.

Po ujawnieniu 22 lipca br. treści listu przez DS “MMP” Initiative Warszawa poinformował, że rozważa podjęcie kroków prawnych przeciwko tej agencji.

MPG wydało natomiast oświadczenie (patrz DS “MMP” z 23 lipca br.) i przesłało list do mediów wyjaśniający treści zawarte w oryginalnym briefie. Przeprosiło też firmy i osoby, które mogły się poczuć urażone. (JN)