Kraj

UPSTAIRS YOUNG & RUBICAM PRZYGOTOWAŁA PIERWSZĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ METROPOLITAN LIFE

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam przygotowała kreację pierwszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela na życie Metropolitan Life. Rozpocznie się ona 1...

Agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam przygotowała kreację pierwszej kampanii reklamowej ubezpieczyciela na życie Metropolitan Life. Rozpocznie się ona 1 października br. “Ważnymi elementami kampanii są wartości takie jak życie i indywidualne podejście do klienta” – mówi Dorota Decewicz-Błaut, dyrektor marketingu Metropolitan Life. Kampania, zatytułowana “Portrety”, potrwa do końca listopada br. Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii, której celami są: zaistnienie marki na polskim rynku i budowanie jej wizerunku. Grupą docelową kampanii są młodzi duchem i otwarci ludzie sukcesu oraz aspirujący do sukcesu, których cechą jest niezależność. Planowaniem i zakupem mediów zajął się należący do grupy Young & Rubicam dom mediowy The Media Edge. Podstawą kampanii są 4 różne spoty telewizyjne, które pojawią się w TVP1, TVP2, TVN, TV4 i niektórych kanałach platformy cyfrowej Wizja TV (m.in. Animal Planet czy Discovery). Czarno-białe spoty portretują: młodego ojca z synem, młode małżeństwo, inżyniera oraz studentkę socjologii. Każda z portretowanych osób na pytanie, co jest dla niej ważne, odpowiada: “Możliwość dokonywania niezależnych wyborów”. Stwierdzenie to ma nawiązywać do idei kampanii przedstawiającej Metropolitan Life jako firmę nienarzucającą się potencjalnym klientom. “Nasze zadanie polegało na odróżnieniu marki od innych istniejących na rynku i przekonanie potencjalnego konsumenta, że ta marka mu odpowiada. Portretujemy bohaterów spotów w miłym dla nich otoczeniu. Są to ludzie ceniący wolność, nieznoszący pouczania i narzucania im czegokolwiek” – mówi Paweł Niziński, zarządzający dyrektor kreatywny w Upstairs Young & Rubicam. W rogu każdego spotu pojawia się pies Snoopy będący maskotką Metropolitan Life od 1985 r. Wsparciem kampanii telewizyjnej będzie kampania prasowa w “Filmie”, “Fokusie”, “National Geographic”, “Newsweeku”, “Proficie”, “Wprost”, “Wysokich Obcasach” i “Gazecie Wyborczej”. Pojawią się tam 4 wersje layoutów prezentujących poszczególne osoby z kampanii telewizyjnej. Ponadto w reklamach prasowych pojawią się najważniejsze informacje o firmie. Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA istnieje na polskim rynku od 2000 r. i w swoim portfolio posiada indywidualne oraz grupowe ubezpieczenia na życie. Jest własnością amerykańskiego koncernu ubezpieczeniowego MetLife. (PU)