M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Najwięksi marketerzy wesprą brytyjski rząd w walce z otyłością

Serwis Dzienny | 24 lipca 2008, 06:45

Najwięksi reklamodawcy i firmy mediowe zapowiedziały przekazanie 400 mln dol. (w gotówce bądź w przestrzeni reklamowej) na wsparcie brytyjskiej kampanii...

Najwięksi reklamodawcy i firmy mediowe zapowiedziały przekazanie 400 mln dol. (w gotówce bądź w przestrzeni reklamowej) na wsparcie brytyjskiej kampanii walki z otyłością.

Wśród firm znalazły się: Coca-Cola, AOL, Virgin Media, Sky, ITV, Tesco, PepsiCo, Nestle oraz Outdoor Advertising Association. Kampania potrwa aż cztery lata, które zostały do rozpoczęcia igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 roku.

Kampania ma zachęcić Brytyjczyków do zdrowszego odżywiania się, ćwiczeń i diety. Lekarze alarmują, że na Wyspach poziom otyłości obywateli od 60 lat nieustannie rośnie. MS (na podst. "BrandRepublic" i "The Guardian")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,