Zagranica

Szarapowa, Ivanovic i Williams jako Aniołki Charliego w reklamie WTA Tour

Sony Ericsson jako sponsor rozgrywek tenisowych Woman's Tennis Association Tour (WTA Tour) przygotował projekt komunikacyjny, w którym wezmą udział najlepsze...

Sony Ericsson jako sponsor rozgrywek tenisowych Woman’s Tennis Association Tour (WTA Tour) przygotował projekt komunikacyjny, w którym wezmą udział najlepsze tenisistki świata. Kampanię reklamową realizowaną pod hasłem “Looking for a hero” przygotowały agencje należące do holdingu WPP Group: Grey, Schematic i GCI Group. W pierwszym filmie reklamowym wystąpiły m.in.: Maria Szarapowa, Ana Ivanovic i Serena Williams. Spot został zrealizowany w stylistyce filmu sensacyjnego “Aniołki Charliego”. Działania będą prowadzone na 75 rynkach i wystąpi w nich 30 tenisistek. Poza telewizją wykorzystane zostaną prasa i internet. Realizację projektu zaplanowano na najbliższe trzy lata. Szacuje się, że jego budżet wyniesie 15 mln dol. (“BrandRepublic”)