M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Kulik i Piotr Chrzanowski w zespole IDMNetu

Serwis Dzienny | 20 czerwca 2008, 06:45

W czerwcu do działu sprzedaży bezpośredniej IDMNetu dołączyli Marta Kulik i Piotr Chrzanowski. Kulik objęła nowo utworzone stanowisko account managera,...

W czerwcu do działu sprzedaży bezpośredniej IDMNetu dołączyli Marta Kulik i Piotr Chrzanowski. Kulik objęła nowo utworzone stanowisko account managera, jest odpowiedzialna za planowanie kampanii reklamowych przede wszystkim w serwisach wnętrzarskich, obsługę reklamową klientów, opiekę posprzedażową, budowanie długofalowej współpracy, doradztwo z zakresu reklamy drukowanej i internetowej. Dotychczas Kulik pracowała m.in. w "Panoramie Firm" i Eniro.

Piotr Chrzanowski objął nowo utworzone stanowisko brand managera kategorii biznes i opinie oraz technologie. Do jego zadań należą: rozwój kategorii, obsługa reklamowa klientów biznesowych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, analiza i ocena rynku sprzedaży kategorii. Wcześniej związany był z Wirtualną Polską.

Sieć reklamy internetowej IDMNet zrzesza prawie 300 witryn, m.in: Filmweb.pl, We-dwoje.pl, Aktivist.pl, Muratordom.pl, Muzyka.pl, Polityka.pl, Pilka.pl, 90minut.pl, Press.pl, Przekroj.pl, Wprost.pl, Babyboom.pl, Eska.pl, Studentnews.pl. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,