Kraj

Marta Marucha szefem projektów marketingowych Cropp i CroppTown

Marta Marucha, odpowiadająca dotychczas za promocję marki Cropp na rynkach zagranicznych, została kierownikiem ds. projektów marketingowych marki Cropp i CroppTown...

Marta Marucha, odpowiadająca dotychczas za promocję marki Cropp na rynkach zagranicznych, została kierownikiem ds. projektów marketingowych marki Cropp i CroppTown w LPP SA, zastępując Tomasza Gardziewicza, który odchodzi z firmy. Marucha zajmie się szerokim spektrum działań marki Cropp, a także wdrażaniem komunikacji marketingowej marek CroppTown i Cropp we wszystkich krajach Europy, w których CroppTown ma swoje salony.

Wcześniej Marta Marucha pracowała w firmie Porta KMI Poland, gdzie odpowiadała za promocję marki Porta na rynkach zagranicznych. Potem zdobywała doświadczenie w Euroheat jako marketing manager i była odpowiedzialna za strategię marketingową i jej egzekucję na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jest absolwentką filologii rosyjskiej na Uniwersytecie Gdańskim oraz Studium Menedżerskiego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. (MKS)