Kraj

Cropp promuje w swoich sklepach Bruk Festival

Marka Cropp (LLP SA) po raz czwarty jest jednym z głównych sponsorów Bruk Festival - Europejskich Dni Sztuki i Kultury...

Marka Cropp (LLP SA) po raz czwarty jest jednym z głównych sponsorów Bruk Festival – Europejskich Dni Sztuki i Kultury Ulicznej Gdynia 2008. Udział brandu w przedsięwzięciu ma charakter wizerunkowy – Cropp jest marką streetwearową, skierowaną do młodych ludzi. Tegoroczna edycja festiwalu obejmuje m.in. międzynarodowe zawody taneczne (eliminacje do finałów mistrzostw świata w USA – Mighty4), trzydniowy Międzynarodowy Festiwal Teatralny oraz warsztaty tańca, didżejskie, beatboxowe oraz producenckie. Przy okazji eventu Cropp promuje taneczną kolekcję odzieży “Freestyling Sista”.

Marka włączy się w promocję imprezy. W sklepach Croppa rozwieszono plakaty, emitowany jest specjalny spot w telewizji w salonach marki, poza tym do klientów rozesłano specjalny mailing. Brand informuje o festiwalu także na swoich stronach internetowych. Kreację działań reklamowych przygotowała agencja Plej Entertainment, która zajmuje się także realizacją festiwalu. (MKS)