Kraj

3DART.COM STWORZYŁA SERWIS INTERNETOWY DLA ZT KRUSZWICA SA

Agencja interaktywna 3dart.com stworzyła internetowy serwis korporacyjny Zakładów Tłuszczowych "Kruszwica" produkujących m.in. margarynę Tina. Serwis pod adresem www.ztkruszwica.pl został uruchomiony...

Agencja interaktywna 3dart.com stworzyła internetowy serwis korporacyjny Zakładów Tłuszczowych “Kruszwica” produkujących m.in. margarynę Tina. Serwis pod adresem www.ztkruszwica.pl został uruchomiony 27 września br. “Wydawało nam się, że firma uważająca się za nowoczesną powinna mieć swoją witrynę w Internecie. Na początek witryna ma cel informacyjny, ale chcemy, by długofalowo pomagała nam ona w nawiązywaniu kontaktów biznesowych” – mówi prowadząca prace nad witryną Katarzyna Karbowniczek, assistant brand manager w ZT Kruszwica. Grupą docelową serwisu są obecni i potencjalni inwestorzy ZTK, dytrybutorzy, producenci rolni oraz dziennikarze chcący zasięgnąć informacji o firmie. W serwisie wyodrębnione zostały m.in. informacje o firmie, produktach, dane przeznaczone dla inwestorów (zawierają one m.in. raport roczny i raport giełdowy oraz wysokość kursu akcji) oraz sekcja z najczęściej zadawanymi pytaniami. Zakłady Tłuszczowe “Kruszwica SA” są producentem margaryn, olejów rafinowanych i jadalnych przeznaczonych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i profesjonalnych (np. cukierni). W portfolio firmy znajdują się m.in. margaryna Tina oraz olej Kujawski. Agencją reklamową odpowiedzialną za kreacje kampanii reklamowych jest Corporate Profiles DDB. W zakresie planowania i zakupu mediów Kruszwica współpracuje z domem mediowym MediaCom Warszawa. (PU)