Kraj

Jowita Dżus-Korocińska zakłada firmę Media Insight

Jowita Dżus-Korocińska, wcześniej dyrektor departamentu zarządzania mediami w Telekomunikacji Polskiej SA, założyła firmę Media Insight zajmującą się konsultingiem mediowym. -...

Jowita Dżus-Korocińska, wcześniej dyrektor departamentu zarządzania mediami w Telekomunikacji Polskiej SA, założyła firmę Media Insight zajmującą się konsultingiem mediowym. – Klienci pojawili się wcześniej niż firma i to oni stali się największą motywacją do jej powstania. Audyt kosztów to niejedyna droga do poprawy efektywności zakupu mediów. Wielu klientów ma problem z przygotowaniem dobrego briefu i innych narzędzi wspierających proces strategicznych wyborów. Niskie CPP wynegocjowane przez dom mediowy nie gwarantuje dobrych media planów, często jest wręcz odwrotnie – uważa Dżus-Korocińska.

Media Insight pracuje obecnie z trzema klientami. Do czasu uzyskania ich zgody Jowita Dżus-Korocińska nie ujawnia nazw tych klientów. Ponadto firma jest zaangażowana w niezależny projekt mediowy, który po sfinalizowaniu kwestii formalnoprawnych zostanie ujawniony w lipcu br.

Jowita Dżus-Korocińska przed pracą w TP była dyrektorem mediów w Mediaksie, platformie internetowej służącej do sprzedaży i zakupu powierzchni reklamowej w mediach. Wcześniej przez sześć lat była związana z domem mediowym OMD, pełniąc w nim funkcję dyrektora dwóch działów. (JP)