Kraj

Marka zup Vifon chce być przyjazna dla młodych ludzi

Firma Tan-Viet International - jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce - rozpoczęła kolejną część kampanii reklamowej...

Firma Tan-Viet International – jeden z największych importerów i dystrybutorów produktów orientalnych w Polsce – rozpoczęła kolejną część kampanii reklamowej zup Vifon. Działania promocyjne prowadzone będą w czerwcu i lipcu br. przede wszystkim w telewizji i radiu, a także w sieci kin Cinema City. Akcja ma wzmocnić wizerunek marki Vifon jako przyjaznej młodym ludziom.

– Ponieważ konsumenci kojarzą markę Vifon z zabawą i relaksem, wybierając media, szukaliśmy kanałów promujących aktywny styl życia. Zależało nam też na jak największej widowni, dlatego zdecydowaliśmy, że reklamy zup Vifon będą emitowane w Polsacie w blokach reklamowych towarzyszących transmitowanym na żywo meczom Euro 2008 – mówi Marek Rogoża, dyrektor marketingu Tan-Viet International.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dział marketingu Tan-Viet (radio i kino) oraz dom mediowy Maxus (telewizja). Autorem kreacji jest agencja reklamowa Mediafocus. (MKS)