Kraj

Nutricia Polska poszerza ofertę deserów BoboVita

Nutricia Polska rozszerza ofertę deserków BoboVita. W sprzedaży pojawiło się siedem nowych produktów wybranych na podstawie badań konsumenckich. Oferta składa...

Nutricia Polska rozszerza ofertę deserków BoboVita. W sprzedaży pojawiło się siedem nowych produktów wybranych na podstawie badań konsumenckich. Oferta składa się z deserków owocowych oraz deserków z owocami i dodatkiem mleka oraz zboża i mleka. Deserowe propozycje będą elementem kampanii reklamowej dla całej kategorii posiłków w słoiczkach. Kampania obejmie miesięczniki dla rodziców oraz prasę kobiecą. Prowadzone będą także działania wspierające w TV i internecie oraz promocje konsumenckie i handlowe wspierane materiałami POS. Przygotowano także komunikację bezpośrednią do rodziców. Za kreację opakowań odpowiada agencja Loewy, a za kreacje reklamy i materiałów POS – agencja Arip. Media zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Działania PR prowadzi Alert Media Communications. (MKS)