Kraj

Just prezentuje innowacje marki Volkswagen

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Volkswagena (Kulczyk Tradex) kampanię wizerunkową promującą innowacyjne rozwiązania technologiczne obecne w modelach tej marki. Spot...

Agencja reklamowa Just przygotowała dla Volkswagena (Kulczyk Tradex) kampanię wizerunkową promującą innowacyjne rozwiązania technologiczne obecne w modelach tej marki. Spot telewizyjny jest kontynuacją kreatywnego formatu z lat ubiegłych – tym razem w serii krótkich symbolicznych scen prezentowane są przewagi konkurencyjne marki. Na przykład silniki nowej generacji TSI uzyskujące dużą moc przy małej pojemności ilustrowane są modelem Jetta wyprzedzającym nowoczesną szybką kolej, a Tiguan wyposażony w napęd na cztery koła 4Motion jedzie pośród arktycznego krajobrazu. Klamrą spinającą poprzednie filmy z obecnym jest osoba Janusza Gajosa, wiernego użytkownika marki. Głosem z offu komentuje on poszczególne sceny.

Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kinach. Kampania potrwa do połowy lipca br. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Media Concept. (JP)