Kraj

Lotos wydał w ramach programu Navigator 0,5 mln kart

Grupa Lotos SA w ciągu czterech miesięcy od rozpoczęcia programu lojalnościowego o nazwie Navigator na blisko 200 swoich stacjach wydała...

Grupa Lotos SA w ciągu czterech miesięcy od rozpoczęcia programu lojalnościowego o nazwie Navigator na blisko 200 swoich stacjach wydała ponad 0,5 mln kart Navigator. W lutym i marcu br. przeprowadzono kampanię reklamową promującą ten program (emisje spotów w TVP, TVN, Polsacie oraz w kanałach tematycznych, m.in. TVN24, TVN Turbo i Polsacie Sport). Program reklamowano także na 200 autobusach w 33 największych polskich miastach. Kampanię przygotowały agencja Euro RSCG 4D i dom mediowy Optimum Media OMD.

Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupy Lotos, nie ujawnia, ile kosztowało wsparcie reklamowe programu Navigator. Pytany, czy firma będzie kontynuowała to wsparcie, odpowiada, że na okres letni Lotos szykuje działania marketingowe wspierające sprzedaż paliw, ale ich szczegółów nie zdradza. Według niego tegoroczny budżet reklamowy firmy jest na poziomie ubiegłorocznego.

Według Magdaleny Jurdziak, szefa biura marketingu Lotos Paliw, zaletą programu Navigator często podkreślaną przez klientów jest to, iż odbiór nagród odbywa się bezpośrednio na stacjach bez zamówień i zbędnego czekania. (MB)