Kraj

Agencja Motive autorem kampanii wprowadzającej produkty TAOI do Polski

Agencja Motive przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek produkty The Art of Intimacy (TAOI), których dystrybutorem jest firma De...

Agencja Motive przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek produkty The Art of Intimacy (TAOI), których dystrybutorem jest firma De Jong. Są to produkty, które mają wzmacniać doznania zmysłowe u kobiet i sprzyjać w osiągnięciu pełnej satysfakcji w życiu intymnym.

Wśród preparatów są m.in.: intymne środki nawilżające, środki pobudzające oraz urządzenie do osobistego masażu. Według Wojciecha Płachty, przedstawiciela dystrybutora, celem kampanii jest dotarcie w szczególności do podróżujących kobiet w wieku 30-45 lat. Działania promocyjne obejmują ogłoszenia w prasie branżowej, ulotki oraz sampling próbek. Produkty TAOI dostępne są w wybranych drogeriach. (JD)