Kraj

NOWA STRONA INTERNETOWA OPERY NARODOWEJ

Nową stronę internetową Opery Narodowej w Warszawie zaprojektowała i wykonała nieodpłatnie agencja reklamowa Lost Boys. Strona zostanie uruchomiona 7 października...

Nową stronę internetową Opery Narodowej w Warszawie zaprojektowała i wykonała nieodpłatnie agencja reklamowa Lost Boys. Strona zostanie uruchomiona 7 października 2001 r. (piątek). Agencja wprowadziła nową szatę graficzną, kolory korporacyjne opery: ciepły żółty i kremowy, oraz zmieniła strukturę serwisu. Na stronie głównej znalazły się tylko cztery hasła, które odsyłają odwiedzającego do rozszerzonych informacji. “Strona jest bardzo przejrzysta. Została kompletnie zmieniona i inaczej uporządkowana w stosunku do poprzedniej. Jest prosta, czysta, a jej elementem kluczowym jest klucz wiolinowy i pięciolinie” – mówi Katarzyna Dorocińska, grafik z Lost Boys. Twórcy nowej witryny wykorzystali techniki flash i HTML. Odwiedzającym będzie towarzyszyć muzyka klasyczna. Wykonawcą poprzedniej witryny internetowej był zespół grafików z Opery Narodowej. (TK)