Unilever kreuje nową kategorię produktów, wprowadzając pod marką Domestos jednorazowe mokre ściereczki czyszczące. Produkt, obecny na rynkach europejskich od co najmniej trzech lat, będzie intensywnie w Polsce reklamowany. Sprzedaż ściereczek Domestosa jest wspierana od października kampanią telewizyjną w Polsacie, TVN i TV4. Reklamy produktu pojawią się również w magazynach: “Mamo, to ja”, “Olivia”, “Wysokie Obcasy” i “Twój Styl”. W tytułach tych pojawią się także próbki produktu. Sampling obejmie także punkty sprzedaży, w których zostanie rozdanych milion próbek. Informacje o ściereczkach pojawiły się również w Interencie na stronach www.niewidzialni.com. oraz pod numerem infolinii. Kampanię przygotowała agencja Lowe Lintas GGK i dom mediowy Initiative Media. Komplet 40 ściereczek kosztuje 10 zł, opakowanie uzupełniające – 8 zł. (MKS)