Kraj

ŚCIERECZKI CZYSZCZĄCE DOMESTOS KREUJĄ NOWĄ KATEGORIĘ PRODUKTÓW

Unilever kreuje nową kategorię produktów, wprowadzając pod marką Domestos jednorazowe mokre ściereczki czyszczące. Produkt, obecny na rynkach europejskich od co...

Unilever kreuje nową kategorię produktów, wprowadzając pod marką Domestos jednorazowe mokre ściereczki czyszczące. Produkt, obecny na rynkach europejskich od co najmniej trzech lat, będzie intensywnie w Polsce reklamowany. Sprzedaż ściereczek Domestosa jest wspierana od października kampanią telewizyjną w Polsacie, TVN i TV4. Reklamy produktu pojawią się również w magazynach: “Mamo, to ja”, “Olivia”, “Wysokie Obcasy” i “Twój Styl”. W tytułach tych pojawią się także próbki produktu. Sampling obejmie także punkty sprzedaży, w których zostanie rozdanych milion próbek. Informacje o ściereczkach pojawiły się również w Interencie na stronach www.niewidzialni.com. oraz pod numerem infolinii. Kampanię przygotowała agencja Lowe Lintas GGK i dom mediowy Initiative Media. Komplet 40 ściereczek kosztuje 10 zł, opakowanie uzupełniające – 8 zł. (MKS)