Kraj

Współpraca projektowa Agory, Stołecznej Estrady i TBA Komunikacji Marketingowej

Agora SA, Stołeczna Estrada i TBA Komunikacja Marketingowa współpracowały przy okazji projektu "Rock loves Chopin". Zostały wydawcami albumu (książka z...

Agora SA, Stołeczna Estrada i TBA Komunikacja Marketingowa współpracowały przy okazji projektu “Rock loves Chopin”. Zostały wydawcami albumu (książka z płytą), na który składają się utwory Fryderyka Chopina w nowych opracowaniach muzyków rockowych.

Projekt wspiera kampania. Za zakup mediów odpowiada Starlink, spot przygotował dom produkcyjny Timecode. Wykorzystywane są: TVP, Polsat, TVN24, TVP Kultura, Radio Złote Przeboje, nośniki AMS oraz autopromocja w “Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Album będzie dostępny od 19 czerwca w punktach sprzedaży prasy oraz w sklepach muzycznych w cenie 29,99 zł.

Przewidziany jest kolejny album muzyczny tego typu – tym razem z muzyką Ludwiga van Beethovena. (KP)