Kraj

Wspólna oferta "Dziennika" i "Gazety Prawnej", która kończy współpracę z "Polską"

"Dziennik" (Axel Springer Polska) i "Gazeta Prawna" (Infor PL) rozpoczynają współpracę obejmującą tworzenie specjalnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty. Wspólna...

“Dziennik” (Axel Springer Polska) i “Gazeta Prawna” (Infor PL) rozpoczynają współpracę obejmującą tworzenie specjalnych pakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty. Wspólna propozycja dla klientów reklamowych pod nazwą Power Profit rusza dziś.

W przypadku zareklamowania się w obu dziennikach, a konkretnie na stronach codziennego biznesowego dodatku “Dziennika” – “Wall Street Journal Polska” – i w “Gazecie Prawnej” tego samego dnia, w tym samym formacie i z wykorzystaniem takiego samego layoutu klient otrzyma 10 proc. rabatu. Od trzeciego kwartału br. wystartuje natomiast oferta promocyjna na prenumeratę dla klientów instytucjonalnych.

Dla obu dzienników współpraca przynosi korzyść przede wszystkim w szerszym dotarciu do atrakcyjnej grupy odbiorców, menedżerów i przedsiębiorców.

Niedawno “Gazeta Prawna” rozpoczęła współpracę z “Polską” (Polskapresse). Dzienniki stworzyły ofertę reklamową – pakiet BtoB. Według naszych informacji współpraca ta nie będzie kontynuowana, ponieważ byłaby konkurencyjna wobec współpracy z “Dziennikiem”. O zmianie partnera przez “Gazetę Prawną” miała zadecydować wielopłaszczyznowość współpracy z “Dziennikiem”. (KP)