Kraj

Diageo prowadzi dla whisky Bushmills akcję marketingu szeptanego

Diageo postanowiło wykorzystać narzędzia marketingu szeptanego w akcji dla marki irlandzkiej whisky Bushmills. W tym celu w Warszawie przy ulicy...

Diageo postanowiło wykorzystać narzędzia marketingu szeptanego w akcji dla marki irlandzkiej whisky Bushmills. W tym celu w Warszawie przy ulicy Chłodnej wynajęto na trzy tygodnie apartament typu loft. Lokal ma wystrój, który powinien przypaść do gustu grupie docelowej produktu – głównie singlom podążającym za trendami. W lofcie odbywają się kameralne, niezobowiązujące spotkania, na które zapraszani są liderzy opinii. Mieszkanie nie jest w żaden sposób oznakowane. Jednym z projektów jest kameralna premiera przewodnika po Dublinie inspirowanego prozą Jamesa Joyce’a, którą poprowadzi znany księgarz Tomasz Brzozowski. Akcję z wykorzystaniem loftu przygotowała agencja public relations Raczkiewicz Chenczke Consultants. (TW)