Kraj

Grupa Radiowa "Time" powiększa dział klientów kluczowych

Grupa Radiowa "Time" powiększyła dział klientów kluczowych. Do zespołu dołączyli: Magdalena Cieślak, Beata Gmurowska, Ewa Borowiecka, Violetta Karwat, Beata Kowalczyk-Kamińska,...

Grupa Radiowa “Time” powiększyła dział klientów kluczowych. Do zespołu dołączyli: Magdalena Cieślak, Beata Gmurowska, Ewa Borowiecka, Violetta Karwat, Beata Kowalczyk-Kamińska, Bogusia Matusiak-Winnicka, Agnieszka Rowińska, Monika Sawicka, Jakub Szarszaniewicz i Elżbieta Szyborska – wszyscy na stanowiskach account executive. Osoby te dotychczas pozostawały w strukturach działu handlowego Radia Wawa.

– Transfer jest naturalnym posunięciem w obliczu konsolidacji w grupie i ma na celu ciągłe podnoszenie jakości współpracy z naszymi reklamodawcami. Rozbudowa działu wynika też z powiększającego się portfolio oferowanych przez nas produktów – mówi Marcin Tomczyk, dyrektor ds. klientów kluczowych w Time SA. (DD)