Kraj

TUŻ SAMPO WPROWADZA NOWE PRODUKTY I WSPIERA JE KAMPANIĄ

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie "Sampo SA" wprowdza na rynek trzy nowe produkty: Sampo Życie, Sampo Kapitał oraz Sampo Junior. Ruszyła...

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie “Sampo SA” wprowdza na rynek trzy nowe produkty: Sampo Życie, Sampo Kapitał oraz Sampo Junior. Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca wejście tych produktów na rynek. Od strony strategii i kreacji kampanię przygotowała agencja DŐArcy, natomiast media zaplanował i zakupił dom mediowy OMD. Działania reklamowe prowadzone będą na nośnikach reklamy zewnętrznej i w prasie (dzienniki i magazyny). W prasie wykorzystane będą trzy różne layouty, natomiast na billboardach dwa. Kampania, w której wykorzystane będą również działania BTL, potrwa do połowy listopada br. Grupa docelowa to osoby potencjalnie zainteresowane ubezpieczeniami, w wieku 25-35 lat – oraz rodziny. Informacja o nowych produktach pojawi się również na stronach internetowych serwisu Sampo. Kampania jest częścią działań reklamowych rozpoczętych na przełomie 2000 i 2001 r. i oprócz wprowadzenia na rynek nowych produktów ma również wzmocnić wizerunek firmy. Od początku roku do 10 września br. Grupa Sampo SA wydała na reklamę TUŻ Sampo 5,6 mln zł (źródło: Expert Monitor i Media Watch). (PR)