Kraj

Pekao SA po fuzji z BPH rozpoczyna intensywne działania marketingowe

Bank Pekao SA, po zakończeniu fuzji operacyjnej z wydzieloną częścią Banku BPH SA, wraca do aktywnej walki o klientów. Jak...

Bank Pekao SA, po zakończeniu fuzji operacyjnej z wydzieloną częścią Banku BPH SA, wraca do aktywnej walki o klientów. Jak twierdzi Jarosław Wilk, dyrektor zarządzający departamentu komunikacji marketingowej w Pekao SA, bank będzie się intensywnie reklamował w czerwcu i lipcu br., z mniejszym natężeniem w drugiej połowie wakacji. Na jesień planuje wznowienie aktywnej obecności w mediach. W ramach tych działań od początku czerwca ruszyła kampania medialna promująca dwa kluczowe produkty banku: Pożyczkę Ekspresową oraz Prosty Kredyt Mieszkaniowy, a już od połowy czerwca bank będzie aktywnie promował swoją nową ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw.

Kampania promująca nowoczesny kredyt gotówkowy Pożyczkę Ekspresową proponuje klientom spojrzenie w nowy sposób na swoje możliwości finansowe i podkreśla główne atuty produktu – prosty i szybki proces udzielenia pożyczki w Banku Pekao SA, brak prowizji, niskie raty oraz wysoką kwotę pożyczki bez zabezpieczeń.

Motywem przewodnim kampanii Prostego Kredytu Mieszkaniowego w Banku Pekao SA jest odpowiedź na dręczące klientów pytania związane z kredytem mieszkaniowym. Bank podkreśla znaczenie prostoty tłumaczenia warunków udzielenia kredytu mieszkaniowego i oferuje pomoc ponad 1 tys. doświadczonych doradców.

Od połowy czerwca do klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw kierowana będzie komunikacja marketingowa dotyczącą nowych pakietów dla firm w Banku Pekao SA.

Pekao do działań reklamowych wykorzystuje wszystkie główne kanały komunikacji: telewizję, prasę, radio, internet, mailing oraz informowanie klientów bezpośrednio w oddziałach.

– W ten sposób pragniemy przybliżyć nasze produkty klientom i pokazać w sposób zrozumiały i prosty, że bank potrafi odpowiedzieć na ich potrzeby – mówi Jarosław Wilk.

Pekao współpracuje w agencją Euro RSCG Warsaw (która wygrała przetarg w marcu br.) i domem mediowym MediaCom Warszawa. (MB)