Kraj

180 PR rozpoczyna pracę z Max Factor i Fundacją BalticSea2020

Agencja 180 Public Relations rozpocznie realizację dwóch nowych projektów. Agencja będzie współpracować z marką Max Factor (Procter & Gamble). Program...

Agencja 180 Public Relations rozpocznie realizację dwóch nowych projektów. Agencja będzie współpracować z marką Max Factor (Procter & Gamble). Program PR ma charakter długofalowy i jest realizowany w ramach zintegrowanych działań komunikacyjnych tej marki. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo w zakresie komunikacji i relacje medialne. Ze strony P&G projekt prowadzi europejska centrala brand management w Genewie.

Kolejnym nowym klientem agencji została Fundacja BalticSea2020, dla której realizowane są działania z zakresu doradztwa strategicznego oraz działania public affairs/public relations związane z ochroną ekosystemu Morza Bałtyckiego. Długookresowy program dla fundacji w Polsce realizowany jest równolegle wspólnie z biurami sieci agencji JKL w Niemczech, Danii, Szwecji oraz Belgii. (MKS)