Kraj

Carlsberg i Kia inicjatorami największej imprezy piłkarskiej w Polsce

Od 7 do 29 czerwca na Polach Mokotowskich w Warszawie kibice będą mogli wspólnie oglądać mecze rozgrywane w ramach UEFA...

Od 7 do 29 czerwca na Polach Mokotowskich w Warszawie kibice będą mogli wspólnie oglądać mecze rozgrywane w ramach UEFA Euro 2008. Oprócz transmisji spotkań piłkarskich w Fan Parku odbywać się będzie szereg imprez oraz atrakcji skierowanych do fanów futbolu.

Imprezę zorganizuje agencja Euro RSCG 4D na zlecenie Carlsberg Polska Sp. z o.o – jednego z dwóch obok Kii sponsorów głównych UEFA Euro 2008 i inicjatorów wydarzenia Fan Park. Euro RSCG 4D odpowiedzialna jest za całościową koordynację działań. Agencja została wybrana do realizacji wydarzenia w drodze przetargu przeprowadzonego przez Carlsberg Polska Sp. z o.o.

Fan Park będzie największym na skalę krajową miejscem, w którym fani piłki nożnej będą mogli na żywo śledzić przebieg wszystkich meczów rozgrywanych podczas UEFA Euro 2008. Obiekt o powierzchni 8 tys. mkw. pomieści 5 tys. kibiców, którzy na ogromnym 30-metrowym ekranie będą mogli oglądać nie tylko bezpośrednie relacje z meczów, lecz także ich skróty, najciekawsze fragmenty i powtórki.

Autorem kreacji kampanii telewizyjnej i radiowej wspierającej działania komunikacyjne wokół Fan Parku jest agencja Saatchi & Saatchi. Za zakup i planowanie mediów odpowiada OMD Media Direction. Wirtualny Fan Park przygotowany został także na stronie internetowej marki Carlsberg (https://www.carlsbergeuro2008.pl), której autorem jest agencja interaktywna Byss.pl. (AMS)